wtorek, 1 listopada 2016

Merlinki | Mój październik '16


























Październik minął strasznie szybko. Nieco się ochłodziło i wiało niesamowicie, ale to tylko oznaka, że jesień zadomowiła się na dobre. Przyznam, że w tym roku nie jest mi z tego powodu smutno - lubię tę porę roku, swetry, kolorowe liście, świeczki i herbatę. Na dodatek zaczynam powoli oczekiwać grudnia i tej przedświątecznej atmosfery - każdy balkon święcący ozdobnymi lampkami, choinka w centrum, wielkie bańki w sklepach... uwielbiam to, gdy jest tak kolorowo.

Wracając jednak do minionego miesiąca, to był leniwy, ale zarazem przyjemny. Jestem nieco rozczarowana tym, że nie udało mi się osiągnąć tego, czego oczekiwałam, ale mam nadzieję, że w listopadzie to się zmieni. Jestem dobrej myśli :)



Jak zwykle zacznę od mojej małej księżniczki - tym razem w wersji jesiennej. Szkoda, że jest taka słodka tylko, gdy śpi!


Moje nowe hobby :) 


Najlepsza forma relaksu!


Może by tak zostać tutaj na zawsze? 


A co tutaj szykowałam? Efekty już na kanale


Moje drugie oczko w głowie :) 


Czasem trzeba i tak... 



MERLINKI MIESIĄCA:
Sposoby na pobudzenie kreatywności - myślę, że każdemu twórcy się przydadzą!
Dlaczego warto mieć czas? Podzielam zdanie autorki posta - warto znaleźć przynajmniej te 30 minut dla siebie i jeśli jest taka możliwość rozkładać obowiązki na kilka dni.
Coś dla kobiet - sposób na powiększone pory. Osobiście skorzystam z tego pomysłu i dam Wam znać, czy działa. Zdaję sobie sprawę z cudownych właściwości aloesu (szykuję na ten temat tekst), dlatego tym bardziej wypróbowanie go mnie przekonuje!
Ponownie coś dla pań - polecam ten kanał na YouTube, który nie jest zwykłym kanałem makijażowym - można się z niego dowiedzieć wiele ciekawych rzeczy, np. o kształtach twarzy, kształtach oka i tak dalej.
Miniaturowe domki na drzewie - urzekające!