sobota, 1 października 2016

Merlinki | Mój wrzesień '16


Ciekawe miejsca w sieci

























Wrzesień był całkiem przyjemnym miesiącem. Na początku dość ciepłym, potem się troszkę ochłodziło, obchodziłam swoje urodziny i wróciłam do rzeczywistości - do Aten. Ostatni tydzień był trochę intensywny i dlatego mało mnie tu było. Odbyłam kilka przyjemnych spotkań, uporałam się z masą obowiązków, ale najwspanialsze w tym wszystkim jest uczucie, że nie musiałam ponownie wrócić do szkoły.

Lecimy ze zdjęciami! Znów jest ich mało, ponieważ jeszcze nie przyzwyczaiłam się do robienia ich wszystkiemu :)


Najsłodszy widok świata!


Ja dwudziestolatka :)


Śliczna ozdoba tarasowa!


Takie niebo puszyste!

Zdjęcie zamieszczone przez użytkownika Maria (@mariazygmunt)


Będzie mi brakować tego miejsca!


MERLINKI MIESIĄCA: 

Świat przedstawiony oczami psa 
Dość ciekawa strona, gdzie możemy zobaczyć jakie samoloty przelatują nad miejscem, w którym aktualnie jesteśmy. Przyznam, że tam, gdzie mieszkałam w wakacje bardzo często przelatywały samoloty i fajnie było wiedzieć, dokąd zmierzały :)
Strona służąca do usuwania konta w miejscach, w których często jest to trudne
Film motywacyjny o potędze podświadomości
Cudowne prysznice, które przypominają deszcz - chciałabym taki w swojej łazience!
Zabawa w chowanego z psem - bardzo śmieszny filmik!

TEKSTY UKAZANE W TYM MIESIĄCU: 

Nauka angielskiego: Strony, które warto znać 
Pomysł na łazienkę - ciekawe projekty
Jak zacząć świadomą pracę nad sobą?
20 myśli na 20 urodziny 
10 rzeczy: Jesienny klimat 


Jak wyglądał Wasz wrzesień?